SD Göteborg | Sverigedemokraterna i Göteborg

SD Göteborg

Välkommen till en Sverigevänlig folkrörelse

Välkommen till oss!

Sverigedemokraterna Göteborg finns här för dig som är medlem, sympatisör eller kanske bara nyfiken. Alla är välkomna att ta kontakt med oss.

Sverigedemokraterna är en folkrörelse, vi är inte ett parti som andra och det är vi stolta över. Vi arbetar för välfärd, trygghet och sammanhållning. Vill du veta mer om Sverigedemokraterna och vår politik så gå in på vår nationella hemsida www.sd.se. Där finner information om vår partiledare Jimmie Åkesson, våra åsiktsdokument, inriktningsprogram och mycket mer.
Är du medlem eller sympatisör och vill ha en T-shirt, tröja eller en snygg luftfräschare till bilen så klicka in dig till vår butik och titta runt www.butik.sd.se

Letar du efter oss på sociala medier? Vi har en facebooksida där vi kontinuerligt lägger upp information om vad som händer i politiken i Göteborg och regionen, när vi är ute på stan och pratar med er väljare, när någon har fått en debattartikel publicerad och mycket mer. Gå in och gilla oss på @SDGöteborg

Vid frågor når du oss enklast genom att kontakta antingen styrelseledamoten Yvonne Stafrén eller vår distriktsordförande Pernilla Börjesson.

Mejla oss

goteborg@sd.se

Distriktsordförande Göteborg

Pernilla Börjesson